Travel. First, it leaves you speechless; then turns you into a storyteller.

Korte blog - Beslissing gemaakt

Waar ik de vorige keer mee was gestopt, namelijk mijn twijfels, wil ik nu weer mee beginnen. Ik heb lange tijd echt getwijfeld wat ik moest doen. Naar huis komen in April of toch nog langer blijven.

Toen werd ik onverwachts ook nog eens best wel ziek.. Eerst dacht ik dat het gewoon oorpijn was, dus ik bleef er maar een beetje mee lopen. Heel dom, want als ik oorpijn in Nederland heb weet ik automatisch dat het keelontsteking gaat worden. Ik werd dan ook zaterdagochtend wakker met enorm veel pijn in me keel. en koorts. Mijn hostmum heeft toen gelijk de dokter gebeld, en een uur later zat ik bij de dokter. Werd gelukkig gelijk heel goed geholpen. Omdat mijn amandelen ontstoken waren wilde ze dat ik ook bloed liet prikken voor reumakoorts. Gelukkig kreeg ik een dag later de uitslag dat dat niet het geval was. Vandaag de laatste dag antibiotica en ik ben weer helemaal de oude gelukkig.

Vorige week heb ik alles op een rijtje gezet, en toen heb ik toch besloten om langer te blijven. Ik zal mijn reis dan ook afsluiten in Bali met de familie. We zijn nu volop voor hotels al aan het zoeken om daar dan begin juli samen nog de vakantie te vieren. Daarna zit het er echt op. Natuurlijk klinkt juli voor mij ook nog lang, en kan me voorstellen dat dat bij sommige van jullie ook zo is. Maar doordat ik waarschijnlijk over een paar weken naar Melbourne ga voor een weekje vakantie, en mijn zussen over anderhalve maand komen zal de tijd dubbel zo snel gaan.

Volgende week is de laatste week van de schoolvakantie, dus zal het allemaal weer wat gewoner worden. Volgende week maandag is het Australia Day dus ben ik nog een dag vrij. Ben heel benieuwd hoe dit zal zijn. Eigenlijk het zelfde als koninginnendag in Nederland. ' savonds is er vuurwerk in de city, dus vast heel veel gezelligheid met alle Aussies. Volgende week dinsdag ga ik naar Adventure World met de kids en me hostmom, dus nog een aantal leuke dingen om de vakantie mee af te sluiten :)

Reacties

Reacties

Colinda

Echt supergaaf loen! Vind het zo leuk voor je allemaal! Geniet er van!!!

Ellie Mol(moeder van Emmy)

Super voor je zeg!! Klinkt goed. Geniet van alles en take care!!! Ik zie weer uit naar je volgende bericht.
gr. Ellie

ellen

gelukkig dat je weer helemaal beter bent,en begrijpelijk dat je de beslissing hebt genomen om er nog een paar maandjes aan te plakken, veel plezier nog gr !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active